مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 10:502023-10-11اقتصادي

موسیقی آرام بشنوید و با خیال راحت پول خرج کنید!


حتما برای هر کدام از پیش آمده که سالی چند بار برای خرید کردن به فروشگاه های زنجیره ای مراجعه کرده ایم و با دیدن رنگ و لعاب و تبلیغات فروشگاه حتی بیش از آنچه نیاز داشته ایم، - حتما برای هر کدام از پیش آمده که سالی چند بار برای خرید کردن به فروشگاه های زنجیره ای مراجعه کرده ایم و با دیدن رنگ و لعاب و تبلیغات فروشگاه حتی بیش از آنچه نیاز داشته ایم، خرید کرده ایم.

شاید گمان کنیم که این امر لزوما به واسطه تبلیغات، نوع چیدمان، رنگ ها و موارد دیگر باشد اما بد نیست که بدانیم یکی دیگر از عوامل خرید بی محابا، موسیقی است! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همه ما بارها و بارها در فروشگاه های زنجیره ای و مراکز خرید شنونده موسیقی آرام بخش بوده ایم.

در فروشگاه های زنجیره ای نوع موسیقی ای که به کار برده می شود، قطعاتی با ریتم آرام هستند که گویی به ذهن آرامش می بخشند و این گونه فرد را مجاب می کنند که در یک فضای آرام مجال بیشتری برای خرید دارد اما خیلی وقت ها هم در مغازه های کوچک تر که موسیقی با صدای بلند، با کلام و ریتمیک پخش می شود و ما نیز احساس کنیم که فضای چندانی برای حرکت نداریم، ممکن است، موسیقی موجب آزار ما شده و آن فضا را ترک کنیم.

موسیقی روی احساسات و رفتارهای ما تأثیرگذار است! در حقیقت اگر بخواهیم دقیق تر این امر را توضیح دهیم، موسیقی روی احساسات و رفتا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسیقی آرام بشنوید و با خیال راحت پول خرج کنید!

موسیقی آرام بشنوید و با خیال راحت پول خرج کنید!