مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 18:202023-10-11سياسي

فریاد طلاب و روحانیون تهران در حمایت از طوفان الاقصی+عکس


تجمع طلاب و روحانیون استان تهران در حمایت از طوفان الاقصی چهارشنبه 19 مهرماه در حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصرخسرو تهران برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار قرآن و فعالیت های دینی خبرگزاری فارس تجمع طلاب و روحانیون حوزه علمیه استان تهران، در حمایت از طوفان الاقصی و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی امروز، چهارشنبه 19 مهرماه، با حضور حجت الاسلام محمدحسن اختری دبیر سابق مجمع جهانی اهل بیت علیهم السلام و رییس سابق کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین، در حوزه علمیه مروی واقع در خیابان ناصرخسرو تهران برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام اختری عملیات طوفان الاقصی را بی نظیر خواند و بیان کرد: این عملیات ظرف چند ساعت انجام گرفت و به پیروزی رسید.

رژیم غاصب اسراییل نه تنها شکست خورد که مفتضح شد.

چرا که آنها از خودشان به عنوان سپاهی شکست ناپذیر یاد می کردند.

فلسطینی ها نشان دادند که این ارتش پوشالی است و توان مقاومت در برابر ایستادگی مسلمانان را ندارد تا جایی که حدود 100 اسیر رده بالای نظامی آنان را اکنون در اختیار دارند.

آیت الله اختری به عنوان شخصی که حدود 60 سال است با مسئله فلسطین ارتباط دارد، اظهار داشت: این حرکت پیام هایی دارد که یکی از این پیام ها متوجه اسراییل و حامیان آنها است، که آنها بر مردمان مظلوم، غیور و شجاع فلسطی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریاد طلاب و روحانیون تهران در حمایت از طوفان الاقصی+عکس

فریاد طلاب و روحانیون تهران در حمایت از طوفان الاقصی+عکس