مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 1 مهر 1402 ساعت 13:452023-09-23ورزشي

در ایده آل ترین شرایط ممکن قرار داریم/کسب مدال در هانگژو سخت اما ممکن است


مربی یزدی تیم ملی شمشیربازی ایران با بیان این که در حال حاضر از همه لحاظ در شرایط ایده آل قرار داریم، گفت: کسب مدال در هانگژو هر چند که کار بسیار دشواری است اما امکان پذیر است.

- ایسنا/یزد مربی یزدی تیم ملی شمشیربازی ایران با بیان این که در حال حاضر از همه لحاظ در شرایط ایده آل قرار داریم، گفت: کسب مدال در هانگژو هر چند که کار بسیار دشواری است اما امکان پذیر است.

مسعود فتوحی مربی یزدی اعزامی به رقابت های آسیایی هانگژو در خصوص آخرین وضعیت تیم ملی شمشیربازی کشورمان در این مسابقات، گفت: با توجه به المپیکی بودن و مدت زمان باقی مانده تا المپیک 2024، با برنامه ریزی های صورت گرفته، هر ماه اردویی 10 روزه را برگزار کردیم که آخرین مرحله از آن پیش از اعزام به رقابتهای هانگژو برگزار شد.

وی افزود: از روز دوشنبه ی هفته گذشته در دهکده مسابقات در شهر هانگژو مستقر شده ایم و تا امروز تمرینات سبکی را در محل پشت گذاشته ایم و در حال حاضر تیم در شرایط مطلوبی قرار دارد.

فتوحی ادامه داد: خدا را شکر تمرینات بسیار خوبی را پشت گذاشته ایم و از انگیزه و روحیه خوبی برخورداریم و تیمی قدرتمند داریم که از لحاظ آمادگی جسمانی، تکنیکی و تاکتیکی در شرایط بسیار ایده آل قرار دارد و امیدوارم که خوش رنگ ترین مدال ها را در این آوردگاه مهم ورزشی کسب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در ایده آل ترین شرایط ممکن قرار داریم/کسب مدال در هانگژو سخت اما ممکن است

در ایده آل ترین شرایط ممکن قرار داریم/کسب مدال در هانگژو سخت اما ممکن است