مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-07اقتصادي

شناسایی انشعاب های غیرمجاز یکی از راهکارهای پایدارسازی آب است


رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: انشعاب های غیرمجاز از معضلاتی است که علاوه بر تشدید تنش آبی، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می کند که برای مقابله با این مشکل در نیمه نخست سال جاری  38 انشعاب غیرمجاز آب در این شهرستان شناسایی و قطع شده است.

- ایسنا/اصفهان رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کاشان گفت: انشعاب های غیرمجاز از معضلاتی است که علاوه بر تشدید تنش آبی، حقوق مشترکان قانونمند را تضییع می کند که برای مقابله با این مشکل در نیمه نخست سال جاری  38 انشعاب غیرمجاز آب در این شهرستان شناسایی و قطع شده است.

محمدرضا اسدی در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: یکی از راهکارهای اساسی مدیریت مصرف و پایدارسازی آب، شناسایی انشعاب ها و مصرف غیرمجاز آب است، بنابراین مشترکان زیر پوشش شرکت آب و فاضلاب کاشان می توانند از طریق سامانه 122 انشعاب های غیرمجاز را معرفی کرده و از جوایز نقدی بهره مند شوند.

وی تصریح کرد: استفاده غیرمجاز از آب باعث کاهش طول عمر شبکه توزیع آب شده و به علت راه گیری غیراصولی از شبکه، هدر رفت آب را افزایش داده و به دستگاه های اندازه گیری آب خسارت وارد می کند و می تواند امکان آلودگی شبکه توزیع را به دنبال داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی انشعاب های غیرمجاز یکی از راهکارهای پایدارسازی آب است

شناسایی انشعاب های غیرمجاز یکی از راهکارهای پایدارسازی آب است