مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-02اجتماعي

رویکرد حل مسئله اوقاف قزوین، اعتماد عمومی ایجاد کرده است


در چند سال اخیر اعتماد مردم قزوین نسبت به اوقاف به دلیل رویکرد حل مسئله این سازمان و حل مشکلات در برخی مناطق، افزایش پیدا کرده است.

- ایسنا/قزوین استاندار قزوین گفت: در چند سال اخیر اعتماد مردم قزوین نسبت به اوقاف به دلیل رویکرد حل مسئله این سازمان و حل مشکلات در برخی مناطق، افزایش پیدا کرده است.

محمدمهدی اعلایی روز دوشنبه 10 مهر در حاشیه بازدید از اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین، اظهار کرد: کارکنان و مدیران اوقاف، امانتدار مردم و حاکمیت هستند و در یک حوزه بسیار پرکار و البته مغفول در جامعه فعالیت می کنند که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه در چند سال اخیر اعتماد مردم قزوین نسبت به اوقاف به دلیل رویکرد حل مسئله این سازمان و حل مشکلات در برخی مناطق، افزایش پیدا کرده است، افزود: در مقوله وقف باید منافع هر 2 طرف دیده شود و از آنجایی که وقف یک موضوع شرعی است، باید الزامات آن دیده و ضمن رعایت حقوق مردم، همه ما باید پاسخگوی واقف و نیت خیر آن باشیم.

استاندار قزوین گفت: اگر در حوزه وقف به مردم سخت گیری شود زندگی آن ها با مشکل مواجه می شود و از طرفی هم تساهل غیرمتعارف نسبت به وقف موضوعات شرعی به همراه دارد، به همین دلیل کار در حوزه وقف پیچیدگی زیادی دارد و بهترین راه در این بخش اقناع مردم است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد حل مسئله اوقاف قزوین، اعتماد عمومی ایجاد کرده است

رویکرد حل مسئله اوقاف قزوین، اعتماد عمومی ایجاد کرده است