مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:102023-09-25اقتصادي

پیشرفت 23 درصدی سومین تصفیه خانه آب کرج


عملیات اجرایی ساخت تصفیه خانه آب شماره 3 کرج که از اوایل سال ماه 1402 آغاز شده بود، به پیشرفت فیزیکی23 رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمیدرضا نامداری، مدیرعامل آبفای البرز، عصر امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: از مجموع تخصیص سالانه 110 میلیون متر مکعب از آب های سطحی برای البرز، 85 میلیون متر مکعب آن سهم شهرستان کرج و فردیس است.

وی افزود: 65 میلیون متر مکعب از آمار فوق مربوط به سد طالقان وتوسط تصفیه خانه آب شماره 2 کرج و فردیس برداشت شده و درشبکه آبرسانی توزیع می شود.

این مقام مسؤول اضافه کرد: هشت میلیون متر مکعب هم در تصفیه خانه آب شماره یک کرج برداشت می شود که برای دستیابی به 12 میلیون متر مکعب باقیمانده از سهم تخصیص یافته از منابع سطحی، ساخت تصفیه خانه آب شماره 3 کرج از اوایل سال 1402 آغاز شد.

وی تصریح کرد: با بهره برداری نهایی از این تصفیه خانه طی ماه های آینده، استفاده از تخصیص های قانونی برداشت آب از منابع سطحی (سدهای کرج وطالقان) برای شهرستان کرج و فردیس کامل خواهد شد.

نامداری اظهار کرد: تصفیه خانه آب شماره 3 کرج درحاشیه شرقی بلوار شورا ودرکنار رودخانه کرج درحال احداث بوده وهزینه برآورد شده برای تکمیل نهایی آن 800 میلیارد تومان است وبا بهره برداری از آن 220 هزار نفردرکرج، فردیس، مهرشهر ومشکین دشت زیرپوشش قرار می گیرند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشرفت 23 درصدی سومین تصفیه خانه آب کرج

پیشرفت 23 درصدی سومین تصفیه خانه آب کرج