مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 21:302023-10-18اقتصادي

گشایش نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل، اِلِمان و نمایشگاه گل و گیاه در کرمان


مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: دومین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل، تجهیزات، مبلمان و المان های شهری و نمایشگاه گل و گیاه و  فضای سبز در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق گشایش یافت.

- ایسنا/کرمان مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: دومین نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل، تجهیزات، مبلمان و المان های شهری و نمایشگاه گل و گیاه و  فضای سبز در محل نمایشگاه های بین المللی جنوب شرق گشایش یافت.

علی شهسواری شامگاه 26 مهرماه در حاشیه افتتاح این نمایشگاه که با حضور مدیرکل دفتر امور شوراهای شهر و روستای وزارت کشور صورت گرفت، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل، تجهیزات، مبلمان و المان های شهری در مساحت 1100 مترمربع با حضور 20 شرکت از پنج استان کشور برپا شده است.

وی افزود: در این نمایشگاه محصولات متنوع مورد مصرف در شهرها، شهرداری ها و دهیاری ها ارائه می شود.

شهسواری بیان کرد: همچنین نمایشگاه گل و گیاه و فضای سبز در 1800 مترمربع با حضور 60 شرکت برپا شده که 50 درصد شرکت ها بومی استان کرمان و از تولیدکنندگان موفق هستند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری کرمان گفت: نمایشگاه گل و گیاه با همکاری معاونت عمرانی، شهرداری و امور شهری و شوراها و نمایشگاه خدمات شهری توسط شرکت نمایشگاه های جن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گشایش نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل، اِلِمان و نمایشگاه گل و گیاه در کرمان

گشایش نمایشگاه خدمات شهری، حمل و نقل، اِلِمان و نمایشگاه گل و گیاه در کرمان