مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 22:352023-10-21اجتماعي

فراخوان ارائه نظرات برای بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس


شورای عالی آموزش و پرورش در راستای اجرای سیاست مدرسه محوری فراخوان ارائه پیشنهادها و نظرات درباره «آیین نامه اجرایی مدارس» را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، دبیرخانه شورای عالی آموزش و پرورش با توجه به اتمام زمان اجرای آزمایشی آیین نامه اجرایی مدارس در پایان سال تحصیلی 1403 - 1402، فراخوان ارائه نظرات و پیشنهادها جهت بازنگری و اصلاح این آیین نامه را اعلام کرد.

در این فراخوان آمده است: با توجه به تحولات محیطی، اقتضائات، شرایط و نیازهای حال و آینده دانش آموزان و جامعه ایجاب می کند برای استفاده بهینه از منابع و امکانات آموزش و پرورش، اداره مدارس مبتنی بر اسناد بالادستی به ویژه سند تحول بنیادین آموزش و پرورش باز تعریف شود.

در راستای سیاست مدرسه محوری و واگذاری اختیارات و قدرت تصمیم گیری به مدارس، انعطاف پذیری در روش ها، شفاف سازی، مسؤولیت پذیری و پاسخگویی، توسعه مشارکت همه جانبه عوامل سهیم و مؤثر در مدرسه به ویژه خانواده ها (ظرفیت های درون مدرسه و محیط پیرامونی) توسعه یافته و جایگاه مدارس به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت و محل کسب تجربیات یادگیری ارتقا یابد و بر اثربخشی و کارآیی آن افزوده شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراخوان ارائه نظرات برای بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس

فراخوان ارائه نظرات برای بازنگری آیین نامه اجرایی مدارس