مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 21:052023-10-20فرهنگي

هنرمندان با محتوای فاخر به حمایت از مردم غزه بیایند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: هنرمندان حوزه خوانندگی و موسیقی برای تولید محتوای فاخر در حمایت از مردم مظلوم فلسطین اقدام کنند.

- سعید جابری انصاری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، گفت: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و هنر خصوصا عرصه موسیقی سنتی و پاپ، درخواست داریم تا در دفاع از کشتار مردم بی دفاع غزه آثار فاخر تولید کنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز به پیش بینی معمار کبیر انقلاب اسلامی در خصوص زوال رژیم صهیونیستی و تأکید دوباره این امر از سوی رهبر انقلاب اشاره کرد و افزود: جنایات بی شرمانه و ضدانسانی به دست جلادان صهیونیست و سکوت جوامع بین المللی و خفت بار برخی دولت های مزدور جهان اسلام به شدت محکوم و وجدان بشریت جریحه دار شده است.

  دبیر شورای اطلاع رسانی دولت در استان البرز ضمن دعوت از همه وجدان های بیدار در دفاع از غزه مظلوم و مردم ستمدیده و کشتار کودکان معصوم و زنان مظلوم، از فعالان عرصه موسیقی سنتی و پاپ درخواست نمود تا با زبان هنر، آثار فاخر تولید نموده و صدای گویای مردم مظلوم غزه در سراسر جهان برای جهانیان باشند.

وی از خوانندگان محبوب و مطرح کشور در حوزه پاپ و سنتی خواست که کارزار زبان موسیقی را برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین، به راه بیاندازند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هنرمندان با محتوای فاخر به حمایت از مردم غزه بیایند

هنرمندان با محتوای فاخر به حمایت از مردم غزه بیایند