مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 16 مهر 1402 ساعت 08:402023-10-08ورزشي

شهدای رزکان: امیدواریم با حمایت مسؤولین اتفاقات گذشته تکرار نشود


مدیرعامل تیم فوتبال شهدای رزکان گفت: سال گذشته تیم ما ظرفیت و امتیاز کافی را داشته است اما به واسطه اجحافی که صورت گرفت حق ما را پایمال کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حمید کریمی، مدیرعامل تیم شهدای رزکان در نشست با اصحاب رسانه، با اشاره به اتفاقات و حواشی فصل گذشته، گفت: متاسفانه شاهد یک بی عدالتی بزرگ در فوتبال کشور بودیم، تیمِ ما به لحاظ کسب امتیاز مجوز صعود به رقابت های لیگ آزادگان را کسب کرد، اما چشم پوشی از تخلف، حقِ یک استان را مورد اجحاف قرار داد.

وی افزود: با توجه به اتفاقات رخ داده در ابتدای فصل هم قصدی برای تیمداری نداشتیم، چرا که آن طور که باید حمایت نشدیم، اما تقدیر بر این بود که امسال هم به ورزش استان خدمت کنیم.

  وی در ادامه با تاکید بر معضلات فعالیت بخش خصوصی در فوتبال تصریح کرد: تیمداری در فوتبال ایران گران شده، شرایط اقتصادی هم که مشخص است، در این راه تنها دلخوشی ما مردم البرز هستند که به تیم شهدای رزکان به عنوان یک پایگاه اجتماعی نگاه می کنند.

امیدواریم باتوجه به برنامه هایی که در ادامه راه داریم، بتوانیم در این فصل با صعود به رقابت های لیگ دسته یک، ذره ای از این لطف و محبت مردم را جبران کنیم.

کریمی با اشاره به تیم داری باشگاه شهدای رزکان در رشته های مختلف اظهار داشت: برای تحقق اهدافِ باشگاهداری در ور


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهدای رزکان: امیدواریم با حمایت مسؤولین اتفاقات گذشته تکرار نشود

شهدای رزکان: امیدواریم با حمایت مسؤولین اتفاقات گذشته تکرار نشود