مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 25 مهر 1402 ساعت 16:302023-10-17بين الملل

چند ساعت پیش از «طوفان الاقصی» در سیستم های اطلاعاتی اسراییل چه گذشت؟


سازمان اطلاعات عمومی اسراییل (شاباک) چند ساعت مانده به شروع عملیات طوفان الاقصی برای کسب اطلاعات، 2 تیم به نزدیکی غزه اعزام می کند که همه آنها در کمین نیروهای حماس گرفتار شده و کشته می شوند.

- فارس پلاس؛ دیگر رسانه ها - درحالیکه نبرد طوفان الاقصی وارد یازدهمین روز خود شده است، خبرنگاران بخش عبری خبرگزاری تسنیم از برخی منابع در سرزمین های اشغالی اطلاعاتی از این نبرد و به خصوص غافلگیری دستگاه های اطلاعاتی، امنیتی و نظامی اسراییل به دست آورده اند که عمق شکست این رژیم در نبرد اطلاعاتی با حماس را نشان می دهد.

بنابراین گزارش، در آخرین ساعات نزدیک به شروع عملیات طوفان الاقصی (عملیات حوالی ساعت 6:30 صبح روز شنبه 7 اکتبر آغاز شد) شاباک (سرویس امنیت عمومی) از طریق منابع خبری و جاسوسی خود متوجه برخی تحرکات نیروهای فلسطینی در جدار مرزی غزه می شود.

این اطلاعات در ساعت 2 نیمه شب به رونن بار رییس شاباک رسیده و وی با حضور در ستاد فرماندهی در جریان اطلاعات اولیه قرار می گیرد.

اخبار اولیه ابتدا در اختیار رییس ستاد ارتش، رییس آمان و چند افسر دیگر قرار گرفته که با بی اعتنایی رییس ستاد به این اخبار، شاباک مستقیماً وارد عمل شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند ساعت پیش از «طوفان الاقصی» در سیستم های اطلاعاتی اسراییل چه گذشت؟

چند ساعت پیش از «طوفان الاقصی» در سیستم های اطلاعاتی اسراییل چه گذشت؟