مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 19:552023-10-04سياسي

آیت الله صالحی در مسیر مجاهدت تلاش کرد/انقلاب اسلامی مرهون عالمان وارسته است


رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شناخت مقامات الهی را بزرگترین نعمت دانست و گفت: آیت الله صالحی در مسیر مجاهدت تلاش کرد و وقت خود را برای تربیت طلاب که با بال علم و تقوی حرکت کنند صرف کرد.

- ایسنا/مازندران رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، شناخت مقامات الهی را بزرگترین نعمت دانست و گفت: آیت الله صالحی در مسیر مجاهدت تلاش کرد و وقت خود را برای تربیت طلاب که با بال علم و تقوی حرکت کنند صرف کرد.

آیت الله صادق آملی لاریجانی عصر امروز 12 مهرماه در گرامیداشت سیزدهمین سالگرد ارتحال آیت الله سید موسی صالحی و هم چنین یادواره 80 شهید طلبه مازندران در امامزاده یحیی(ع) ساری اظهار کرد: آیت الله صالحی عالم وارسته ای بود که در جهت کسب رضای خداوند متعال و همچنین علوم و معارف اسلامی تلاش شبانه روزی داشتند.

وی افزود: انقلاب اسلامی ایران مرهون عالمان وارسته ای است که در جهت اعتلای دین مبین اسلام و تربیت انسان های صالح، تلاش شبانه روزی داشتند.

آیت الله آملی لاریجانی با اشاره به اینکه امام راحل راه را برای روحانیون جوان گشودند و طلاب در رعایت تقوی و وظیفه ارشاد دیگران مسئولیت بسیار سنگینی بر دوش دارند، تصریح کرد: شهدا با گذشتن از تمام هستی خود، علاوه بر نشان دادن راه سعادت، عزت و سرافرازی را برای نظام اسلامی به ارمغان آوردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیت الله صالحی در مسیر مجاهدت تلاش کرد/انقلاب اسلامی مرهون عالمان وارسته است

آیت الله صالحی در مسیر مجاهدت تلاش کرد/انقلاب اسلامی مرهون عالمان وارسته است