مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 19 مهر 1402 ساعت 09:452023-10-11سياسي

توزیع بیش از 96 هزاربسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند


رییس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر از توزیع بیش از 96 هزار بسته معیشتی و حمایتی بین خانوارهای نیازمند در مناطق محروم و محلات کمتربرخوردار در سال جاری خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، وحید سلیمی، گفت: اعتماد خیرین و حامیان به جمعیت هلال احمر و خانواده بزرگ داوطلبان به عنوان حلقه اتصال بین توان توانمندان و نیاز نیازمندان، سرمایه اجتماعی بی بدیلی است.

سلیمی پروژه های داوطلبی معیشت محور و محرومیت زدا را یکی از طرح های اصلی و ماموریت های مهم سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر برشمرد و اظهار کرد: توزیع بسته های معیشتی و حمایتی بین جامعه هدف، از جمله اقدامات عینی و مصداقی در زمینه تحقق این رسالت اجتماعی است.

وی افزود: در همین راستا، سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر در سال 1401 بیش از 125 هزار و در شش ماه اول امسال بیش از 96 هزار بسته معیشتی شامل مواد غذایی، بهداشتی و زیستی را بین نیازمندان در سراسر کشور توزیع نمود.

سلیمی سهم خیرین و داوطلبان جمعیت هلال احمر استان قم را در این خصوص قابل توجه و اثرگذار توصیف و تصریح کرد: این استان در حوزه  جذب منابع داوطلبی جزو استان های ممتاز و پیشتاز است که ساخت سه پایگاه امداد و نجات خیر ساز در سال های اخیر و مشارکت 2500 داوطلب در برنامه های بشردوستانه، توزیع 4714 سبد معیشتی به ارزش 40 میلی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع بیش از 96 هزاربسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند

توزیع بیش از 96 هزاربسته معیشتی بین خانوارهای نیازمند