مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 17:502023-09-25سياسي

ماجرای فیلم جاده سازی با بیل و کلنگ چه بود؟


این جاده ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده، فرعی و کوهستانی منتهی به جاده شاه غالب در حوزه شهرستان مارگون است که البته بازگشایی شده است.

- این جاده ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده، فرعی و کوهستانی منتهی به جاده شاه غالب در حوزه شهرستان مارگون است که البته بازگشایی شده است.

در پی انتشار فیلمی مبنی بر جاده سازی مردم روستای رودریش با بیل و کلنگ در فضای مجازی، رییس اداره راهداری و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه به این فیلم واکنش نشان داد.

  علی دیانتی ، رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کهگیلویه در گفت و گو با ایسنا گفت: این جاده ای که فیلم آن در فضای مجازی منتشر شده، فرعی و کوهستانی منتهی به جاده شاه غالب در حوزه شهرستان مارگون است که البته بازگشایی شده است.

  وی افزود: جاده کوهستانی این مشکلات را دارد، جاده اصلی از تنگ آسیاب به آجم است که در حال حاضر پیمانکار در حال کار و فعالیت بر روی آن است.

  دیانتی اظهارکرد: این نقطه ای که مردم با بیل و کلنگ در حال بازگشایی آن هستند، یک مرحله بازگشایی شده اما مقداری ریزش داشت البته جاده کناری برای عبور و مرور وجود دارد و جاده هم اکنون مشکلی برای تردد ندارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای فیلم جاده سازی با بیل و کلنگ چه بود؟

ماجرای فیلم جاده سازی با بیل و کلنگ چه بود؟