مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 10:102023-10-07دانش

پیش بینی افزایش 20 درصدی نودانشجویان دانشگاه آزاد خوزستان


دبیر جذب و هدایت تحصیلی دانشگاه اسلامی آزاد خوزستان از پیش بینی افزایش 15 تا 20 درصدی نودانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

- ایسنا/خوزستان دبیر جذب و هدایت تحصیلی دانشگاه اسلامی آزاد خوزستان از پیش بینی افزایش 15 تا 20 درصدی نودانشجویان این دانشگاه در سال تحصیلی جدید خبر داد.

علی انصاری در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به روند ثبت نام دانشجویان کاردانی و کارشناسی ناپیوسته این دانشگاه، اظهار کرد: ثبت نام اولیه کاردانی و کارشناسی ناپیوسته از طریق سوابق تحصیلی، در سایت آزمون دانشگاه آزاد انجام شده و به پایان رسیده است و داوطلبان باید منتظر بازشدن سایت برای بارگذاری مدارک باشند.

وی ادامه داد: جاماندگان از ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته می توانند به صورت حضوری و در محل دانشگاه از طریق سوابق تحصیلی ثبت نام کنند.

پیش بینی می شود ثبت نام حضوری از نیمه دوم مهرماه باشد و زمان دقیق ثبت نام از طریق سایت دانشگاه اطلاع رسانی خواهد شد.

دبیر جذب و هدایت تحصیلی دانشگاه اسلامی آزاد خوزستان با اشاره به تعداد دانشجویان پذیرفته شده در مقاطع تحصیلی این دانشگاه، گفت: سال گذشته حدود 5 هزار و 500 دانشجو در مهرماه پذیرفته شدند و پیش بینی می شود، امسال تعداد دانشجویان حداقل 15 تا 20 درصد افزایش داشته باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی افزایش 20 درصدی نودانشجویان دانشگاه آزاد خوزستان

پیش بینی افزایش 20 درصدی نودانشجویان دانشگاه آزاد خوزستان