مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 14:302023-09-26اقتصادي

احداث 25 سالن ورزشی چند منظوره در محلات کم برخوردار تبریز


با حمایت شورای اسلامی شهر تبریز، 25 سالن چندمنظوره ورزشی با اعتبار 60 میلیارد تومان در محلات کم برخوردار 9 منطقه از سطح شهر تبریز احداث می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، یعقوب هوشیار اظهار کرد: در راستای توسعه اماکن ورزشی و همچنین افزایش سرانه ورزشی شهر تبریز، با حمایت اعضای شورای اسلامی شهر 25 سالن چندمنظوره ورزشی در 9 منطقه از شهر در دست احداث است.

وی افزود: شهرداری تبریز در بودجه سال جاری نگاه ویژه ای به حوزه های فرهنگی و ورزشی داشته و تنها در حوزه توسعه زیرساخت های ورزشی 60 میلیارد تومان به این موضوع اختصاص داده است.

هوشیار با اشاره به کارکرد چندمنظوره سالن های جدید ورزشی اعلام کرد: علاوه بر توسعه زیرساخت های ورزشی و تأمین نیاز شهروندان در مناطق کم برخوردار در حوزه ورزش، در مواقع بحرانی نیز سالن های جدید به عنوان سرپناه نقش پدافند غیرعاملی خواهند داشت.

وی اضافه کرد: توسعه زیرساخت های فرهنگی و ورزشی زیربنای تغییر رویکرد شهرداری از نهادی صرفا خدماتی به اجتماعی و فرهنگی است که نشاط و شادابی اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.

شهردار تبریز با اشاره به مطالبه و رغبت شهروندان برای توسعه زیرساخت های ورزشی یادآور شد: مطابق نظرسنجی های صورت گرفته از شهروندان در شبکه های مجازی و ملاقات های مردمی که طی قرارهای خدمت مطرح شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 25 سالن ورزشی چند منظوره در محلات کم برخوردار تبریز

احداث 25 سالن ورزشی چند منظوره در محلات کم برخوردار تبریز