مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:202023-10-06سياسي

مأیوس کردن مردم و مسئولان مهم ترین سیاست تبلیغی دشمن است


در طول 40 سال گذشته مأیوس کردن مردم و مسئولان مهم ترین سیاست تبلیغی دشمن بوده است.

- ایسنا/خراسان جنوبی امام جمعه موقت بیرجند گفت: در طول 40 سال گذشته مأیوس کردن مردم و مسئولان مهم ترین سیاست تبلیغی دشمن بوده است.

حجت الاسلام مهدی رحیم آبادی، امروز 14 مهر در خطبه های نماز جمعه بیرجند در مسجد جامع مصلی المهدی (عج) اظهار کرد: هدف از تفرقه افکنی یعنی ترویج گناه، فساد، تزویر و نفاق و فاصله انداختن بین ارکان حاکمیت و مردم که در گذشته هم بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی با بیان اینکه تفرقه بینداز و حکومت کن شعار جریان استعماری امروز است که فقط مربوط به این زمان هم نیست، تصریح کرد: فاصله انداختن و تفرقه افکنی بین امت و ولایت و نیز کشورهای اسلامی از راهبردهای اصلی دشمنان است تا بتوانند از وحدت و تشکیل جبهه آخرالزمانی جلوگیری کنند.

امام جمعه موقت بیرجند افزود: امروز یاوران امام زمان (عج) و ولی فقیه و جبهه مقاومت باید هر کدام یک رسانه پرقدرت و آگاه باشند که نه تنها تحت تاثیر اخبار آلوده دشمن قرار نگیرند بلکه آماده و با حالت تهاجمی با دشمن مقابله کنند.

رحیم آبادی گفت: نفس های استعمار، استکبار و صهیونیست ها به شماره افتاده است و فقط تبلیغات رسانه ای به آنها تنفس مصنوعی می دهد که در این راستا فقط با یک یا حسین گفتن و تبلیغات رسانه ای و معرفتی می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مأیوس کردن مردم و مسئولان مهم ترین سیاست تبلیغی دشمن است

مأیوس کردن مردم و مسئولان مهم ترین سیاست تبلیغی دشمن است