مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 14:202023-10-10اقتصادي

هرگونه کوتاهی در حوزه پدافندغیرعامل مجازات افراد خاطی را به همراه دارد


معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: هرگونه کوتاهی در حوزه پدافندغیرعامل برخورد و مجازات افراد خاطی را به همراه دارد.

- ایسنا/سمنان معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اهمیت پدافند غیرعامل گفت: هرگونه کوتاهی در حوزه پدافندغیرعامل برخورد و مجازات افراد خاطی را به همراه دارد.

سردار علی ملک، 18 مهرماه در دیدار با استاندار سمنان با اشاره به توسعه قابل توجه سازمان پدافند غیرعامل کشور اظهار کرد: امروز سازمان پدافند غیرعامل به درختی تنومند تبدیل و به میوه دهی رسیده است و در استان سمنان نیز شاهد این مهم و اقدامات بسیار خوب و جهادی با مدیریت جهادی استاندار سمنان هستیم.

وی ادامه داد: در بحث موارد مرتبط با پدافند غیرعامل، کوتاهی در این حوزه با جرم انگاری و مجازات برای فرد خاطی همراه خواهد بود.

معاون امور صنعت، تجارت و صنایع دفاعی سازمان پدافند غیرعامل کشور ادامه داد: پدافند غیرعامل مصونیت بخشی و حفاظت از کشور و صیانت از مردم در برابر تهدیدات و جنگ های ترکیبی دشمن را بر عهده دارد.

وی به اهداف دشمن اشاره و خاطرنشان کرد: دشمن از طریق ایجاد نارضایتی به وسیله قطع برق، مخاطره شیمیایی و موارد این چنینی به دنبال فاصله انداختن بین ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هرگونه کوتاهی در حوزه پدافندغیرعامل مجازات افراد خاطی را به همراه دارد

هرگونه کوتاهی در حوزه پدافندغیرعامل مجازات افراد خاطی را به همراه دارد