مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 16:052023-10-04حوادث

مرد ساک به دست راز قتل همسرش را فاش کرد


رییس پلیس آگاهی پایتخت جزییات پرونده متهمی را که با یک ساک بزرگ حاوی جسد مثله شده همسرش به ستاد فراجا مراجعه کرده بود، تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، سردار علی ولی پور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری قاتل بی رحم در تهران خبر داد.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: ابتدای مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره قتل در تهران و وصول این خبر به اداره آگاهی تهران بزرگ، موضوع رسیدگی به این پرونده در اختیار تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در تحقیقات ابتدایی دریافتند که ابتدای مهرماه سال جاری فردی با حمل یک ساک بزرگ مشکی رنگ و با مراجعه به درب جنوبی ستاد فراجا اظهار داشت که همسرش را به قتل رسانده و جسدش داخل چمدان است که در بررسی چمدان و تایید صحت اظهارات وی، متهم دستگیر و مراتب سریعا به سلسله مراتب ارسال شد.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در بررسی چمدان جسد مثله شده فجیح زن حدودا 30ساله را مشاهده کردند.

پس از انتقال متهم به اداره دهم پلیس آگاهی، کارآگاهان در بازجویی های اولیه متوجه شدند که قاتل به همراه همسرش در یکی از شهرهای جنوبی سکونت داشته و در تاریخ مذکور متوجه روابط نامشروع همسرش با یک مرد تبعه کشور عراق می شود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرد ساک به دست راز قتل همسرش را فاش کرد

مرد ساک به دست راز قتل همسرش را فاش کرد