مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-02سياسي

دیدار دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان با امیرعبداللهیان


دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان عصر امروز در دیدار با حسین امیرعبداللهیان درباره مناسبات دوجانبه و تحولات قفقاز جنوبی به گفت وگو پرداخت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه سیاست خارجی خبرگزاری فارس، آرمن گریگوریان دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان که دیروز (یکشنبه) هشتم مهر ماه به تهران سفر کرد، عصر امروز (دوشنبه) دهم مهر ماه با حضور در محل وزارت امور خارجه با حسین امیرعبداللهیان دیدار و درباره مناسبات دوجانبه و تحولات اخیر در قفقاز جنوبی به گفت وگو پرداخت.

  وی بعدازظهر دیروز (یکشنبه) نهم مهر ماه نیز با علی اکبر احمدیان نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران دیدار و درباره مناسبات دوجانبه، تحولات منطقه قفقاز و مسائل بین المللی گفت وگو کرد.

  دبیر شورای عالی امنیت ملی در دیدار همتای ارمنستانی با اشاره به آخرین تحولات منطقه قفقاز و ضرورت تلاش همه طرف ها برای استقرار آرامش و امنیت در منطقه، تصریح کرد: هرگونه تغییر در جغرافیای منطقه ناامن کننده و موجب بی ثباتی و تصاعد بحران است.

(اینجا بخوانید) سفر گریگوریان به تهران پس از تحولات اخیر در منطقه قره باغ و برقراری آتش بس و انحلال جمهوری خودخوانده در این منطقه انجام شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان با امیرعبداللهیان

دیدار دبیر شورای امنیت ملی ارمنستان با امیرعبداللهیان