مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 12 مهر 1402 ساعت 20:002023-10-04فرهنگي

از جاماندن سینمای ایران تا توبیخ برخی مجریان صداوسیما


تاکید پوران درخشنده بر راه اندازی زنگ سینما، معرفی داوران جشنواره فیلم کودک، جا ماندن سینمای ایران از جوایز آسیاپاسیفیک، طرح یک ادعا درباره کپی بودن «پوست شیر»، - تاکید پوران درخشنده بر راه اندازی زنگ سینما، معرفی داوران جشنواره فیلم کودک، جا ماندن سینمای ایران از جوایز آسیاپاسیفیک، طرح یک ادعا درباره کپی بودن پوست شیر ، توبیخ برخی مجریان صداوسیما، اظهارنظر وزیر ارشاد درباره کسی که به قوانین احترام نگذارد ، معرفی دبیران جشنواره تجسمی فجر، انتخاب رهبر ارکستر ملی ایران، کاوش هفت محوطه باستانی مازندران، کشفی بزرگ در یک غار و افشای رازهای ملکه مصر از اخبار فرهنگی هنری 12 مهرماه بود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روز چهارشنبه دوازدهم مهر ماه، گفت وگویی با پوران درخشنده داشتیم که هفت سال از ساخت آخرین فیلم او می گذرد و مدت هاست که خبری از او نیست.

درخشنده که این روزها علاوه بر انتظار برای گرفتن پروانه ساخت، مشغول نوشتن رمانی از زندگی مادرش است؛ بر ایجاد یک ساعت درسی به نام سینما برای دانش آموزان در مدارس تاکید دارد و آن را اقدامی مهم برای آینده سازان کشور می داند.

درخشنده، صدرعاملی، جهانبخش سلطانی و.

داور جشنواره فیلم کودک در ادامه، مجید زین العابدین دبیر جشنواره بین المللی فیلم های کودکان و نوجوانان رسول صدرعاملی تهیه کننده و ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از جاماندن سینمای ایران تا توبیخ برخی مجریان صداوسیما

از جاماندن سینمای ایران تا توبیخ برخی مجریان صداوسیما