مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 مهر 1402 ساعت 18:102023-10-03ورزشي

کاراته کای میاندوآبی در مسابقات لیگ جهانی قبرس به مقام سوم کاتا تیمی دست یافت


پیکارهای لیگ جهانی سری آ قبرس در شرایطی طی روزهای 6 تا 8 مهر ماه در شهر لارناکا این کشور برگزار شد که در پایان نمایندگان کاراته کشورمان در این رقابت ها موفق به کسب نشان برنز تیمی در بخش کاتا شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ارومیه، پیکارهای لیگ جهانی سری آ قبرس در شرایطی طی روزهای 6 تا 8 مهر ماه در شهر لارناکا این کشور برگزار شد که در پایان نمایندگان کاراته کشورمان در این رقابت ها موفق به کسب نشان برنز تیمی در بخش کاتا شدند.

بخش کاتا تیمی مردان کشورمان نیز متشکل از مهدی حق نظری نماینده استان آذربایجان غربی (شهرستان میاندوآب)، محمد صدرا شیدزی، سهند اسلامی، یحیی پیشه در دور اول به عنوان تیم چهارم گروه خود راهی مرحله بعدی شد و در این مرحله با قرار گرفتن در جای دوم گروه راهی دیدار رده بندی و سپس با برتری مقابل ایتالیا در دیدار رده بندی به نشان برنز دست یافتند.

همچنین در این دوره از رقابت ها با توجه به قرعه کشی مسابقات، مهدی کیانی از استان آذربایجان غربی (شهرستان میاندوآب) علی رغم آمادگی بالا و در جهت حمایت از مردم مظلوم فلسطین و دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی ایران حاضر به رویارویی با حریف رژیم غاصب صهیونیستی نشد و از ادامه رقابت ها حذف شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاراته کای میاندوآبی در مسابقات لیگ جهانی قبرس به مقام سوم کاتا تیمی دست یافت

کاراته کای میاندوآبی در مسابقات لیگ جهانی قبرس به مقام سوم کاتا تیمی دست یافت