مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 14:402023-10-14اجتماعي

مراقب غافلگیری آسمان باشید


با توجه به وقوع پدیده تغییر اقلیم، پدیده های حدی و نابسامانی و آشوب های جوی، وقوع بارش های حدی برف با ارتفاع غیر قابل باور در منطقه دور از ذهن نیست.

- ایسنا/خراسان رضوی رییس اداره هواشناسی کاشمر گفت: با توجه به وقوع پدیده تغییر اقلیم، پدیده های حدی و نابسامانی و آشوب های جوی، وقوع بارش های حدی برف با ارتفاع غیر قابل باور در منطقه دور از ذهن نیست.

علی اصغرزاده در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: در فصل زراعی گذشته به لحاظ شرایط شاخص دمایی، متوسط دمایی که کاشمر ثبت شد 19.

4 دهم سانتی گراد بود که نسبت به آمار پارسال نیم درجه و نسبت به آمار بلندمدت 1.

3 دهم گرمتر را نشان داد.

وی با بیان اینکه در فصل زراعی گذشته در مجموع حدود 2 درجه نسبت به میانگین کل استان گرمتر بودیم، افزود: علیرغم وجود چنین شرایط گرمایی اما در دی ماه فصل زراعی پارسال دمای منفی 12 درجه را برای کاشمر و منفی 20 درجه را برای کوهسرخ ثبت کردیم.

رییس اداره هواشناسی کاشمر با اعلام اینکه تغییر اقلیم را با روند افزایش دما، کاهش بارش و افزایش حدی ها به شدت احساس می کنیم، عنوان کرد: شرایط سازگاری با تغییر اقلیم را نسبت به قبل در خصوص منابع آب و کشاورزی و حتی شهرسازی ها نیز باید جدی بگیریم، فصل زراعی گذشته کلکسیونی از مخاطرات هواشناسی را در منطقه تجربه کردیم، منشأ تمامی این اتفاقات ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراقب غافلگیری آسمان باشید

مراقب غافلگیری آسمان باشید