مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 09:352023-10-14اقتصادي

سرمایه گذاران عراقی اشتیاق خوبی برای سرمایه گذاری در کردستان دارند


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان گفت: اشتیاق خوبی در بین سرمایه گذاران اقلیم برای سرمایه گذاری در کردستان وجود دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، علی نوری در جلسه بررسی دو پروژه سرمایه گذاری سد وحدت و قشلاق ـ گریزه سنندج اظهار کرد: حوزە گردشگری از ظرفیت های بسیار خوب در توسعه اقتصادی و اشتغالزایی در کردستان است و توجه به این ظرفیت به عنوان یکی از اولویت های مهم دولت در استان مورد توجه قرار گرفته است.

وی خاطرنشان کرد: در جریان سفر استاندار کردستان به اقلیم کردستان، برخی از ظرفیت های استان کردستان در حوزه های مختلف در جلسات متعدد با استانداران سلیمانیه و اربیل و سرکنسولگری ایران در این دو استان و فعالین تجاری مطرح شد، گفت و اشتیاق خوبی در بین سرمایه گذاران اقلیم برای انجام سرمایه گذاری در کردستان وجود دارد که باید از این ظرفیت به خوبی استفاده کرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان افزود: نحوه برخورد با سرمایه گذار ایجاد بسترهای لازم در مسیر کار و تسهیلگری برای آنان لازمه تحقق اهداف در این حوزه است انتظار داریم همه متولیان امر در این زمینه تمام قد پای کار باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرمایه گذاران عراقی اشتیاق خوبی برای سرمایه گذاری در کردستان دارند

سرمایه گذاران عراقی اشتیاق خوبی برای سرمایه گذاری در کردستان دارند