مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 7 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-29ورزشي

مینو مداح: بازی آسیایی کم از جهانی نیست


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مینو مداح با پایان مسابقات تکواندو زنان و دستیابی به دو مدال برنز با اشاره به سطح بالای این رقابت ها بیان کرد: - سرمربی تیم تکواندو بانوان بر این باور است بازی های آسیایی کم از بازی های جهانی ندارد و بسیاری از حریفان و رقبایی که در جهان صاحب عنوان هستند در این رویدادشرکت کرده بودند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مینو مداح با پایان مسابقات تکواندو زنان و دستیابی به دو مدال برنز با اشاره به سطح بالای این رقابت ها بیان کرد: بازی های آسیایی کم از بازی های جهانی ندارد و بسیاری از حریفان و رقبای ما در این رویداد در جهان صاحب عنوان و رنگ بسیار خوبی داشتند.

وی ادامه داد: با این وجود بسیاری از آنها دور اول و دوم صعود نکردند و حذف شدند و در کنار آنها تکواندوکارانی که چندان نشان جهانی نداشتند، توانستند مدال کسب کنند.

سرمربی تیم ملی بانوان با بیان اینکه هرچندتوقع بیشتری از تیم بانوان داشتم اظهار امیدواری کرد ،در رویداد گران پری دختران بتوانند نتایج خوبی را برای کشورمان به ارمغان بیاورند.

وی این نکته را مورد توجه قرار اد که هر رویدادی برای ورزشکار یک تجربه است و سخنانش را اینگونه ادامه داد : ورزشکاران ما نیز باید در این بازی ها حضور می یافتند ، قرار نیست با یک باخت و اشتباه در بازی، حذف یا مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مینو مداح: بازی آسیایی کم از جهانی نیست

مینو مداح: بازی آسیایی کم از جهانی نیست