مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 11:352023-10-09بين الملل

مردم فلسطین با ضربه مهلک به غده سرطانی اسراییل دنیا را خوشحال کردند


جانشین فرمانده فراجا با اشاره به حملات اخیر حماس به سرزمین های اشغالی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، گفت: جا دارد به مردم فلسطین تبریک بگویم، آنها ضربه مهلکی به این غده سرطانی زدند و دنیا را خوشحال کردند.

- جانشین فرمانده فراجا با اشاره به حملات اخیر حماس به سرزمین های اشغالی تحت اشغال رژیم صهیونیستی، گفت: جا دارد به مردم فلسطین تبریک بگویم، آنها ضربه مهلکی به این غده سرطانی زدند و دنیا را خوشحال کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سردار قاسم رضایی در نشست با وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در جمهوری اسلامی ایران که امروز در دانشگاه جامع علوم انتظامی امین برگزار شد، گفت: ابن جلسه برای افزایس تعامل و جلوگیری از هرگونه اختلاف سلیقه ای و فکری برگزار شده است.

وی ادامه داد: علیرغم توطئه هایی که در یکسال اخیر از سوی دشمنان اجرا شد و شما اخبار آن را دیدید و شنیدید، ما پیشرفت های خوبی در کشور داشتیم.

رضایی با بیان اینکه در یکسال گذشته فتنه ای را به کشور تحمیل کردند و این جنگ ترکیبی و فتنه با نفس گرم مقام معظم رهبری، هوشیاری مردم و فداکاری نیروهایی مانند پلیس خنثی شد، خطاب به وابستگان نظامی و انتظامی مستقر در جمهوری اسلامی ایران گفت: برخی از شما در کشورهای خود نیز این موارد را دیدید که انقلاب های رنگی ایجاد کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم فلسطین با ضربه مهلک به غده سرطانی اسراییل دنیا را خوشحال کردند

مردم فلسطین با ضربه مهلک به غده سرطانی اسراییل دنیا را خوشحال کردند