مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 23 مهر 1402 ساعت 12:152023-10-15بين الملل

بلینکن: دیدار با بن سلمان بسیار سازنده بود


وزیر خارجه آمریکا که در پی حمله حماس سفر منطقه ای به غرب آسیا را آغاز کرده گفته که دیدار با ولیعهد عربستان بسیار سازنده بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، آنتونی بلینکن وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا امروز (یکشنبه) در پاسخ به سؤال خبرنگاری در ریاض پایتخت عربستان سعودی، گفت که دیدار وی با محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی، بسیار سازنده بوده است.

بنا بر گزارش شبکه سی ان ان ، طبق گفته وزارت امور خارجه ایالات متحده آمریکا بلینکن کمتر از یک ساعت با ولیعهد عربستان سعودی در اقامتگاهی در یک مزرعه خصوصی دیدار کرد.

وزیر امور خارجه ایالات متحده آمریکا در حال سفر به مناطق مختلفی در غرب آسیا است و اولین توقف وی در اراضی اشغالی و گفت وگو با بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی به منظور دلداری وی پس از حمله حماس و تأکید بر حمایت تزلزل ناپذیر واشنگتن از رژیم موقت در مقابل حماس بود.

بلینکن پس از عزیمت از تل آویو در روز پنجشنبه هفته گذشته، به اردن و قطر سفر کرد و در حال حاضر در عربستان سعودی به سر می برد و قرار است پس از آن به امارات عربی متحده و مصر سفر کند و هدف از این سفرها را تقویت دفاع کشور و جلوگیری از گسترش درگیری ها در اراضی اشغالی به کشورهای دیگر، توصیف کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بلینکن: دیدار با بن سلمان بسیار سازنده بود

بلینکن: دیدار با بن سلمان بسیار سازنده بود