مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 08:052023-10-22سياسي

لزوم معرفی گنجینه های فرهنگی خراسان جنوبی به نسل جوان


استاندار خراسان جنوبی بر لزوم معرفی گنجینه های فرهنگی خراسان جنوبی به نسل جوان تأکید کرد و گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی با توجه به وجود گنجینه های فرهنگی غنی امکان پذیر است.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی بر لزوم معرفی گنجینه های فرهنگی خراسان جنوبی به نسل جوان تأکید کرد و گفت: مقابله با تهاجم فرهنگی با توجه به وجود گنجینه های فرهنگی غنی امکان پذیر است.

جواد قناعت، استاندار خراسان جنوبی، عصر گذشته 29 مهرماه، در مراسم افتتاح دفتر انجمن آثار و مفاخر فرهنگی استان گفت: دشمن با تهاجم فرهنگی درصدد است با انقلاب اسلامی که حرف های زیادی در تقابل با غرب دارد، مقابله کند.

وی با بیان اینکه آمریکا به دنبال گسست نسل ها در ایران است، افزود: تقابل فرهنگی موضوعی بسیار جدی است که حتی درباره کشورهای همسوی با غرب هم عملی می شود.

استاندار تأکید کرد: یکی از کارهایی که جلوی تهاجم فرهنگی را می گیرد، توجه جدی به گنجینه های ارزشمند فرهنگی است.

قناعت تصریح کرد: در همه کشور به ویژه در استان خراسان جنوبی گنجینه های ارزشمند فرهنگی بسیاری وجود دارد که باید به خوبی آنها را به نسل جوان معرفی کنیم.

وی با بیان اینکه برگزاری بزرگداشت مفاخر در شهرستان های استان، باید با مجوز انجمن آثار و مفاخر خراسان جنوبی باشد، گفت: شناسایی و تعیین سطح مفاخر ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم معرفی گنجینه های فرهنگی خراسان جنوبی به نسل جوان

لزوم معرفی گنجینه های فرهنگی خراسان جنوبی به نسل جوان