مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 29 مهر 1402 ساعت 13:152023-10-21سياسي

اضمحلال رژیم غاصب اسراییل در حال محقق شدن است


امامان جمعه خراسان جنوبی اتفاق القول اعلام کردند: اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی در حال محقق شدن است.

- خبرگزاری فارس - خراسان جنوبی؛ جنایات رژیم کودک کش اسراییل در سرزمین های اشغالی دادامامان جمعه خراسان جنوبی را نیز به عنوان پیش قراولان اعلام برائت از جنایات رژیم صهیونیستی در آورد به طوری که اتفاق القول اعلام کردند: آیت اضمحلال رژیم غاصب صهیونیستی در حال محقق شدن است.

حجت الاسلام و المسلمین حسن صباغیان، امام جمعه شهرستان زیرکوه به  جنایات رژیم کودک کش اسراییل در غزه اشاره و اظهارداشت: لباس رزم خود را آماده و گوش به فرمان اشاره فرمانده کل قوا مقام معظم رهبری هستیم که اگر اشاره بفرمایند جان ناقابل خود را فدا می کنیم.

به گفته وی هدایت کننده اصلی اسراییل آمریکای جنایتکار است و البته شکی نیست که اتاق مدیریت و رهبری جنایات زیر سر آمریکایی های جنایتکار است.

امام جمعه زیرکوه ادامه داد: عملیات طوفان الاقصی عملیات پیچیده ای بود که این نظام استکباری را به عکس العمل وادار کرد و جوانان فلسطینی با تکیه بر ایمان خود سیستم عصبی دولت دیوانگان را مختل کردند.

آمریکا طراح اصلی جنایات اسراییل حجت الاسلام صباغیان با بیان این که طراح اصلی جنایات اسرییل آمریکای جنایتکار است افزود: اسراییل غاصب بی رحمانه مردم بی دفاع نوار غزه را به خاک و خو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اضمحلال رژیم غاصب اسراییل در حال محقق شدن است

اضمحلال رژیم غاصب اسراییل در حال محقق شدن است