مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 4 مهر 1402 ساعت 15:152023-09-26سياسي

حرم مطهر شاهچراغ میزبان دهمین نشست حقوق بشر


دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر ایران از برگزاری دهمین نشست تخصصی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب اسلامی با محوریت حادثه تروریستی شاهچراغ در روز چهارشنبه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزهری فارس از شیراز، امین انصاری با اعلام این خبر اظهار داشت: این نشست یک روزه صبح روز چهارشنبه 5 مهرماه ساعت 8:30 صبح تا ساعت 18 برگزار می شود.

دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر گفت: 7 پنل علمی در دستور کار داریم که این پنل ها از امروز سه شنبه در حال برگزاری است و تا روزهای چهارشنبه و پنج شنبه ادامه دارد.

وی افزود: در ابتدای نشست، روز چهارشنبه مهمانان با اهداء سلام به حضرت احمدبن موسی الکاظم شاهچراغ و جهت ادای احترام به مقام شامخ شهدا بر سر مزار شهدای حادثه تروریستی شاهچراغ حاضر می شوند.

  انصاری گفت: در این نشست میزبان اندیشمندان و نخبگان استانی، علمای اهل سنت و تشیع استان فارس و همچنین مهمانانی از استان های هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر خواهیم بود.

وی از دیگر برنامه های این نشست را تجلیل از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر برشمرد .

  دبیرکل سازمان جوانان حقوق بشر با اشاره به سخنرانان نشست گفت، در این نشست: حجت الاسلام و المسلمین دکتر محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه، دکتر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور، ماموست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرم مطهر شاهچراغ میزبان دهمین نشست حقوق بشر

حرم مطهر شاهچراغ میزبان دهمین نشست حقوق بشر