مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 15:352023-09-27سياسي

دیدار جمعی از علمای اهل سنت با استاندار هرمزگان +عکس


خوشبختانه در استان هرمزگان با حضور عالمان فهیم اهل سنت و تشیع وحدت بی نظیری را شاهد هستیم و مردم نیز در امنیت و آرامش کنار هم در حال زندگی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، جمعی از علمای اهل سنت استان هرمزگان امروز به مناسبت آغاز هفته وحدت با مهدی دوستی استاندار هرمزگان دیدار و گفت وگو کردند.

 استاندار هرمزگان در این دیدار با تبریک هفته وحدت و هفته دفاع مقدس اظهار داشت: هفته وحدت با ابتکار تاریخی حضرت امام خمینی (ره) نامگذاری شده، این هفته فزصت مناسبی برای تقویت وحدت امت اسلامی و ارزیابی اقدامات صورت گرفته در راستای این هدف مهم است.

  وی افزود: مهم ترین هدف این هفته باید هم گرایی هر چه بیشتر میان مسلمانان باشد، باید با محور قرار دادن ارزش های مشترک به همبستگی هر چه بیشتر امت اسلامی کمک کرد.

  دوستی گفت: هفته وحدت تجلی برادری و برابری و نماد همبستگی و همدلی میان جوامع اسلامی شده، در این دوران که دشمنان به دنبال تفرقه افکنی هستند و وحدت هم مخالفان زیادی دارد گام برداشتن برای تقویت وحدت امت اسلامی یک نوع جهاد است.

  وی تصریح کرد: خوشبختانه در استان هرمزگان با حضور عالمان فهیم اهل سنت و تشیع وحدت بی نظیری را شاهد هستیم و مردم نیز در امنیت و آرامش کنار هم در حال زندگی هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار جمعی از علمای اهل سنت با استاندار هرمزگان +عکس

دیدار جمعی از علمای اهل سنت با استاندار هرمزگان +عکس