مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 10:302023-10-22فناوري

طراحی و تولید ابزارهای الکترونیکی هوشمند مانیتورینگ دما


یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید ابزار الکترونیکی هوشمند مانیتورینگ دما شده است که قابلیت دریافت و ذخیره اطلاعات دمایی به صورت آفلاین را دارد.

- یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید ابزار الکترونیکی هوشمند مانیتورینگ دما شده است که قابلیت دریافت و ذخیره اطلاعات دمایی به صورت آفلاین را دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، زهرا کلاهدوز، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان مجموعه محصولات کول تگ (CoolTag) را نسل جدیدی از دستگاه های مانیتورینگ هوشمند معرفی کرد و گفت: ویژگی های منحصربه فردی مانند سرعت، دقت، کیفیت بالا، سهولت استفاده، نصب آسان و در لحظه، امکان تعریف فرمولاسیون و محاسبات مختص انواع کالا و فرایندها و داشبورد مدیریتی تجمیع و تحلیل داده ضامن، یک تجربه بهینه و یکتا در مدیریت زنجیره تامین هستند.

وی محصول جدید این شرکت را با عنوان CoolTagPROCESS (FP600) عنوان کرد و یادآور شد: این محصول یک ابزار الکترونیکی هوشمند مانیتورینگ دما از مجموعه دیتالاگرهای کول تگ است و قابلیت دریافت و ذخیره اطلاعات دمایی به صورت آفلاین را دارد.

این ابزار برای پایش محصولات در پروسه های دمایی و تولید (پاستورایزر/ استیریلایزر و تونل های انجماد) مناسب است.

برای خواندن و دریافت اطلاعات این دیتالاگر، نرم افزار CoolLog در نسخه Desktop طراحی شده است و اطلاعات پایش دمایی را به وسیله قرار گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی و تولید ابزارهای الکترونیکی هوشمند مانیتورینگ دما

طراحی و تولید ابزارهای الکترونیکی هوشمند مانیتورینگ دما