مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 28 مهر 1402 ساعت 09:552023-10-20بين الملل

دانشگاهیان باید درباره جنایت صهیونیست روشنگری کنند


مدرس دانشگاه با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیست از دانشگاهیان خواست تا فاجعه بزرگ بیمارستان المعمدانی را در دانشگاه ها روشنگری کنند.

- مریم سادات سقاقیت مدرس دانشگاه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، گفت: قطعا فاجعه ای که برای ملت مظلوم فلسطین رخ داد، یکی از بدترین و ناراحت کننده ترین اتفاقات دهه اخیر بود.

* تبدیل بیمارستان به کشتارگاه وی افزود: متاسفانه رژیم صهیونیستی علاوه بر تمام خطاهایی که انجام داد، آخرین و بدترین خطا این بود که به کودکان و زنان رحم نکرد و نگاه منفی تمام جهان را به سمت خودش جذب کرد، این کار خلاف اخلاق انسانی است حتی اگر باورها هم همسویی نداشت، بر خلاف اخلاق انسانی تمام جهان هستی پیش رفت.

بیمارستان ها محل امنی برای نجات انسان ها هستند که انسان ها برای نجات جانشان می روند اما متاسفانه بیمارستان را تبدیل به کشتارگاه کردند.

* هیچ فردی در هیچ مکتبی از این حادثه خوشحال نیست سقاقیت خاطر نشان کرد: هیچ فرد عاقلی در هیچ مکتب و آیینی اعم از الهیات و غیرالهیاتی نظر مثبتی به این مسأله ندارد، کسی نیست که حتی در خلوت خودش بخواهد به این جنایت فکر کند، امثال بایدن و نتاهیو اگر در خلوت خودشان بخواهند فکر کنند، اگر ذره ای بویی از خصلت انسانیت برده باشند، می دانند که در هیچ قاموسی این عمل فجیع نم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاهیان باید درباره جنایت صهیونیست روشنگری کنند

دانشگاهیان باید درباره جنایت صهیونیست روشنگری کنند