مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 6 مهر 1402 ساعت 20:202023-09-28سياسي

«فانوس» یک واژه کاملا متصل با دوران دفاع مقدس است


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه «فانوس» یک واژه کاملا متصل با هشت سال دفاع مقدس است، گفت: از همان سال های اول جنگ فانوس در کنار بچه های رزمنده بود و امروز فانوس به ما یادآوری می کند که نشانه هایی از آن روزها را فراموش نکنیم.

- ایسنا/همدان مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان همدان با بیان اینکه فانوس یک واژه کاملا متصل با هشت سال دفاع مقدس است، گفت: از همان سال های اول جنگ فانوس در کنار بچه های رزمنده بود و امروز فانوس به ما یادآوری می کند که نشانه هایی از آن روزها را فراموش نکنیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی ظفری پنج شنبه 6مهرماه در اختتامیه هفتمین دوره جشنواره استانی تولیدات هنری فانوس در همدان به تشریح مقام شهدا پرداخت و اظهار کرد: شهید فقط برای خانواده اش نیست بلکه متعلق به 80 میلیون نفر از جامعه بشریت است.

وی با اشاره به برگزاری دومین کنگره هشت هزار شهید استان همدان خطاب به حاضران، گفت: اگر عاشق ارزش ها و شهدا نبودید کسی نمی توانست شما را در این محیط جمع کند و امیدوارم که خدا فرصتی دهد ما سربازان وطن فدای مردم شویم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس همدان با بیان اینکه فانوس یک واژه کاملا متصل با هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: از همان سال های اول جنگ فانوس در کنار بچه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فانوس» یک واژه کاملا متصل با دوران دفاع مقدس است

«فانوس» یک واژه کاملا متصل با دوران دفاع مقدس است