مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 15:552023-10-06سياسي

کمرنگ بودن نقش شرکت های معدنی در سرمایه گذاری کرمان


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از کمرنگ بودن نقش شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان در مشارکت و سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های عمرانی، تولیدی و خدماتی در سطح استان کرمان انتقاد کرد.

- ایسنا/کرمان نماینده مردم کرمان و راور در مجلس از کمرنگ بودن نقش شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان در مشارکت و سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های عمرانی، تولیدی و خدماتی در سطح استان کرمان انتقاد کرد.

امروز 14 مهرماه در راستای پایش و رصد اقدامات انجام شده براساس سند آمایش استان و نقشه راه توسعه استان، محمّدمهدی فداکار استاندار کرمان به اتفاق محمدمهدی زاهدی و محمدرضا پورابراهیمی نمایندگان مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به بخش گلباف سفر کردند و ضمن ادای احترام به شهدای این بخش و دیدار با مردم و خانواده شهید والامقام نبی زاده، با تشکیل شورای اداری بخش گلباف به بررسی پروژه های در حال انجام و موانع پیش رو پرداختند.

در این نشست دکتر زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس با اشاره به کمرنگ بودن نقش شرکت های بزرگ صنعتی و معدنی استان در مشارکت و سرمایه گذاری برای اجرای پروژه های عمرانی، تولیدی و خدماتی در سطح استان کرمان از استاندار خواست تا براساس مأموریت های از پیش تعریف شده معین های اقتصادی و در صورت نیاز بازتعریف مأموریت ها و باز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمرنگ بودن نقش شرکت های معدنی در سرمایه گذاری کرمان

کمرنگ بودن نقش شرکت های معدنی در سرمایه گذاری کرمان