مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 26 مهر 1402 ساعت 13:402023-10-18اقتصادي

پایداری و رقابت در بازار صنایع سنگین با بهره مندی صنعت فولاد از هوش مصنوعی


صنعت فولاد می تواند با بهره مندی از فناوری هوش مصنوعی، همه صنایع سنگین را در بهبود پایداری و رقابت در بازار رهبری کرده و رویکردی مبتنی بر اکتشاف و بهره برداری را رقم بزند؛ - صنعت فولاد می تواند با بهره مندی از فناوری هوش مصنوعی، همه صنایع سنگین را در بهبود پایداری و رقابت در بازار رهبری کرده و رویکردی مبتنی بر اکتشاف و بهره برداری را رقم بزند؛ بگونه ای که سودآوری در این صنعت تا 45 درصد افزایش پیدا کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طی هفته جاری، نخستین سمپوزیوم انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی در محل مرکز همای های صداوسیما با حضور مدیران و فعالان صنعت فولاد و اساتید دانشگاه ها برگزار شد.

اغناء روحیه ی جستجوگری و کاوشگری مدیران صنعت فولاد کشور برای همکاری نوآوری و تسریع در توسعه راه حل هایی از طریق هوش مصنوعی، تجمیع تجربیات، برقراری ارتباط مستقیم پژوهشگران، محققین و ایجاد زمینه ای برای فعالیت های جمعی در صنعت فولاد، از جمله اهداف اولین سمپوزیوم انقلاب صنعتی چهارم در صنعت فولاد با رویکرد هوش مصنوعی بود که منجر به کسب معلومات و اطلاع از یافته های جدید در عرصه علم و دانش خواهد شد.

براساس مطالعات در این زمینه، صنعت فولاد می تواند با بهره مندی از فناوری های هوش مصنوعی، صنایع سنگین را در بهبود پایداری و رقابت در بازا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایداری و رقابت در بازار صنایع سنگین با بهره مندی صنعت فولاد از هوش مصنوعی

پایداری و رقابت در بازار صنایع سنگین با بهره مندی صنعت فولاد از هوش مصنوعی