مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 19:302023-10-10بين الملل

ماکرون: حمایت های اتحادیه اروپا از فلسطین مورد بررسی قرار بگیرد


رییس جمهوری فرانسه در اظهاراتی با قطع حمایت های اتحادیه اروپا از فلسطین مخالفت کرد اما گفت که بررسی های دقیقی باید در این زمینه انجام بگیرد تا پرداختی ها به دستان حماس نرسد.

- رییس جمهوری فرانسه در اظهاراتی با قطع حمایت های اتحادیه اروپا از فلسطین مخالفت کرد اما گفت که بررسی های دقیقی باید در این زمینه انجام بگیرد تا پرداختی ها به دستان حماس نرسد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اولیور ورهلی، کمیسیونر اتحادیه اروپا در حوزه گسترش و سیاست همسایگی روز دوشنبه در اظهاراتی با اشاره به حملات به رژیم صهیونیستی گفته بود که این اتحادیه تمامی پروژه های خود برای مردم فلسطین به ارزش 691 میلیون یورو را مورد بازبینی قرار خواهد داد.

وی تاکید کرده بود که ارسال منافع مالی به فلسطین به حالت تعلیق درخواهد آمد.

از سوی دیگر جوزپ بورل، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا با عقب نشینی از این سیاست در بیانیه ای عنوان کرد: بازبینی کمک های اتحادیه اروپا به فلسطین که توسط کمیسیون اروپا اعلام شده، پرداخت های مقرر به آن ها را به حالت تعلیق درنمی آورد.

اسپوتنیک گزارش داد که امانوئل ماکرون، رییس جمهوری فرانسه در کنفرانسی خبری گفته است: ما با پایان یافتن کمک هایی که هدف شان حمایت از مردم فلسطین است، موافق نیستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماکرون: حمایت های اتحادیه اروپا از فلسطین مورد بررسی قرار بگیرد

ماکرون: حمایت های اتحادیه اروپا از فلسطین مورد بررسی قرار بگیرد