مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 17 مهر 1402 ساعت 12:402023-10-09سياسي

قالیباف: مشکل کمبود معلم به زودی برطرف می شود


رییس مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اخطار یک نماینده درخصوص کمبود معلم در مدارس کشور گفت: جلسه ای در این خصوص برگزار شد و مساعدت هم صورت گرفت.

قطعا در ابتدای سال تحصیلی مشکل کمبود معلم وجود داشت، -   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک از خانه ملت، روح الله نجابت در جلسه علنی نوبت صبح امروز (دوشنبه 17 مهرماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته نیروی انتظامی با استناد به اصول 3 و 30 قانون اساسی گفت: آموزش و پرورش رایگان باید در اختیار همه قرار گیرد، همچنین دولت موظف است بستر آموزش و پرورش رایگان را برای همه ملت تا پایان دوره متوسطه فراهم سازد، اکنون از جای جای حوزه انتخابیه ام اعلام می کنند که مدارس معلم ندارند و این طبیعی بوده که بیان کنند در طی یک الی دو هفته این موضوع حل می شود! اما خبرگزاری ایرنا وابسته به دولت، دیروز پیامی را برای همکاران ارسال کرده است مبنی بر اینکه وزارت آموزش و پرورش، اعلام کرده که در حال حاضر کلاس بدون معلم وجود ندارد.

وی ادامه داد: آیا واقعا خبر ندارید که در مدارس معلم وجود ندارد، بعد ما انتظار داریم که آموزش و پرورش رایگان برای هم محقق شود! انتظار می رود رییس مجلس شورای اسلامی و اعضای کمیسیون آموزش این موضوع را از دولت مطالبه کنند تا مشکل کمبود معلم در مدارس برطرف شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: مشکل کمبود معلم به زودی برطرف می شود

قالیباف: مشکل کمبود معلم به زودی برطرف می شود