مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 08:502023-10-02اقتصادي

آغاز کشاورزی قراردادی برای 5 محصول زراعی در استان سمنان


معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: امسال در طرح کشاورزی قراردادی در این استان، تولید پنج محصول هدف گذاری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان، لطف الله رضایی، معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در نشست هماهنگی با کارشناسان کشاورزی قراردادی استان سمنان اظهار کرد: اقدامات لازم برای توسعه کشاورزی قراردادی برای پنج محصول اساسی استان سمنان قبل از آغاز سال زراعی جدید آغاز شده است.

وی افزود: کشاورزی قراردادی مجموعه ای از حمایت ها و پشتیبانی هایی است که در قالب یک برنامه کامل برای بهره برداران تدارک دیده شده است.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان با اشاره به مهم ترین مزیت های توسعه کشت قراردادی افزود: تأمین کودهای ازته با پرداخت وجوه یارانه ای از سوی کشاورزان تأمین کودهای پتاسه و فسفاته پایه کشت در قالب قرارداد با شرکت خدمات حمایتی و کسر از حساب بهره برداران در زمان تحویل محصول یکی از است مزیت های در نظر گرفته شده است.

رضایی اضافه کرد: بیمه فراگیر محصولات تحت پوشش و 20 درصد تخفیف حق بهره بردار و پرداخت حق بیمه در زمان تحویل محصول، اختصاص یارانه آموزش بهره برداران در راستای آگاهی آنان از ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز کشاورزی قراردادی برای 5 محصول زراعی در استان سمنان

آغاز کشاورزی قراردادی برای 5 محصول زراعی در استان سمنان