مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 20 مهر 1402 ساعت 23:102023-10-12ورزشي

تأکید تاج بر رفع مشکلات تیم های فوتبال و فوتسال سیستان و بلوچستان


رییس فدراسیون فوتبال در سفر به سیستان و بلوچستان و دیدار با استاندار، ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات موجود ظرفیت امکانات ورزشی در اختیار تیم های باشگاهی فوتبال و فوتسال این استان قرار گیرد.

- رییس فدراسیون فوتبال در سفر به سیستان و بلوچستان و دیدار با استاندار، ابراز امیدواری کرد که با رفع مشکلات موجود ظرفیت امکانات ورزشی در اختیار تیم های باشگاهی فوتبال و فوتسال این استان قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون فوتبال، مهدی تاج، رییس فدراسیون فوتبال امروز و پس از مجمع انتخاباتی هیات فوتبال سیستان و بلوچستان عنوان کرد: متاسفانه به صورت کلی در سطح استان، دو زمین چمن وجود دارد که این دو زمین هم به بخش خصوصی منتقل شده اند.

بدین ترتیب، تیم فوتبالی که به استان منتقل شده جهت تمرین و حضور در مسابقات با محدودیت های زیادی روبرو شده که این موضوع باعث ناراحتی خانواده فوتبال است.

وی افزود: این بحران در فضای فوتسال هم وجود دارد.

به شکلی که در مجمع از سوی رییس هیات سراوان مطرح شد تنها سالن موجود به بخش خصوصی منتقل شده و بازیکنان تیم برای تمرین خود،می بایست نفری 40 تا 60 هزار تومان از جیب بدهند تا تمرین کنند!این موضوع هم وضعیت نگران کننده ای است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأکید تاج بر رفع مشکلات تیم های فوتبال و فوتسال سیستان و بلوچستان

تأکید تاج بر رفع مشکلات تیم های فوتبال و فوتسال سیستان و بلوچستان