مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 10 مهر 1402 ساعت 15:452023-10-02اقتصادي

همایش خانه احزاب و راهکارهای اقتصادی! / سایه اندازی استیصال و نارسایی بر احزاب


دو روز پیش، همایشی با نام «بررسی شرایط اقتصادی کشور، دغدغه ها و راهکارها» با مشارکت خانه احزاب ایران و خانه دیپلماسی برگزار شد.

به نظر می رسد، - ، شنبه هشتم مهر 1402، همایشی با نام بررسی شرایط اقتصادی کشور، دغدغه ها و راهکارها با مشارکت خانه احزاب ایران و خانه دیپلماسی برگزار شد و دبیران کل و نمایندگان احزاب، فراکسیون ها و کمیسیون های تخصصی مجلس، نمایندگانی از بخش های اقتصادی دولت، مجمع تشخیص و اتاق بازرگانی نیز در این همایش حضور پیدا کردند تا به عبارت خودشان، راهکار اقتصادی ارائه دهند.

    اما شواهد حاکی است که گویا اهداف این همایش چیزی جز دغدغه های اقتصادی بود؛ گزینش غیرکارشناسانه سخنرانانی نظیر جمله علی اکبر صالحی، وزیر اسبق امور خارجه و رییس سابق سازمان انرژی اتمی، مصداق های بارز این موضوع است.

صالحی با شرکت در این همایش، صرفا به ارائه تیتروار آمار و ارقامی که به کمک مرکز آمار جمع آوری کرده بود، پرداخت و حضور خود به عنوان یک سخنران اقتصادی را توجیه کرد.

    این در حالی است که ایشان در دوران مسئولیتشان در دولت های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم ـ که به نوعی بانی وضع موجود است ـ چنین دغدغه های اقتصادی که اکنون فریاد می زند، نداشت! و اگر داشت چه کرد و چه نتیجه ای حاصل شد؟ آیا ندادن پُست به وی  در دولت سیزدهم به رغم داشتن سابق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش خانه احزاب و راهکارهای اقتصادی! / سایه اندازی استیصال و نارسایی بر احزاب

همایش خانه احزاب و راهکارهای اقتصادی! / سایه اندازی استیصال و نارسایی بر احزاب