مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 15 مهر 1402 ساعت 07:102023-10-07سياسي

نیروی دریایی سپاه و ارتش قدرت بلامنازع خلیج فارس و دریای عمان هستند


فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه و ارتش قدرت بلامنازع خلیج فارس و دریای عمان هستند.

- ایسنا/هرمزگان فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نیروی دریایی سپاه و ارتش قدرت بلامنازع خلیج فارس و دریای عمان هستند.

دریادار عباس غلامشاهی در گفت وگو با ایسنا، ضمن گرامیداشت روز نیروی دریایی سپاه پاسدران، اظهار کرد: 16 مهرماه سال 1366حماسه بزرگی بود که 16 مهرماه هر سال هر ساله فرصت خوبی برای تبیین شجاعت و شهامت جوانان ایرانی برای شکستن هیمنه استکبار جهانی در منطقه خلیج فارس محسوب می شود.

وی، با ذکر این نکته که اقتدار و عزت نیروهای مسلح برگرفته از روح قدسی امام راحل بود، عنوان کرد: جوانان زیادی در دوران دفاع مقدس و حتی پس از آن در نیروی دریایی سپاه پاسداران موجب افتخار و اقتدار ندسا و تحقیر استکبار جهانی شده اند.

فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با اشاره به روحیه الهی و تقوای پرسنل نیروهای مسلح ایران و تفاوت آن ها با سایر کشورها، بیان کرد: تفنگداران آمریکایی که توسط دریادلان ایرانی دستگیر شده بودند از برخورد بسیار خوب و محبت پاسداران قدردان بود؛ چراکه علی رغم تمام ظلم های آن ها، با بهترین شرایط با آن ها برخورد کردند که این مهم نشا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروی دریایی سپاه و ارتش قدرت بلامنازع خلیج فارس و دریای عمان هستند

نیروی دریایی سپاه و ارتش قدرت بلامنازع خلیج فارس و دریای عمان هستند