مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 18 مهر 1402 ساعت 15:402023-10-10اقتصادي

با شناخت بیشتر لوله های پلی اتیلنی بهترین انتخاب را داشته باشید


لوله پلی اتیلن یا Polyethylene Pipes که به اختصار PE یکی از انواع لوله و اتصالات هستند که از پلیمریزه شدن اتیلن به دست می آیند.

- اگر قصد داشته باشید لوله ی پلی اتیلنی بخرید، به چه نکاتی توجه می کنید؟ یک لوله پلی اتیلن با کیفیت چه ویژگی هایی دارد؟ چه مزایایی موجب برتری لوله پلی اتیلن نسبت به سایر لوله های آهنی و بتنی می شود؟ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا با ویژگی ها و مزایای یک لوله پلی اتیلن باکیفیت بیشتر آشنا شوید.

چرا لوله پلی اتیلن؟ لوله پلی اتیلن لوله ای از جنس اتیلن پلیمریزه شده است که نسبت به لوله و اتصالات آهنی و بتنی، منعطف تر، سبک تر، مقاوم تر و همچنین بهداشتی تر می باشند.

به همین دلیل است که امروزه، لوله های پلی اتیلنی جایگزینی مناسبی برای لوله های قدیمی در صنایع انتقال نفت، انتقال گاز و انتقال فاضلاب به شمار می روند.

آشنایی بیشتر با انواع لوله پلی اتیلن لوله های پلی اتیلنی با توجه به میزان چگالی مواد اولیه و همچنین نوع کاربردشان، در 3 گروه لوله پلی اتیلن تک جداره، لوله پلی اتیلن دوجداره و لوله پلی اتیلن کاروگیت تهیه و تولید می شوند.

هر یک از این لوله ها ویژگی ها و خصوصیات خاص خودشان را دارند که به شرح زیر می باشند: لوله پلی اتیلن تک جداره لوله های تک جداره از جنس پلی اتیلن، مطابق با استانداردهای جهانی (جدول استاندارد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با شناخت بیشتر لوله های پلی اتیلنی بهترین انتخاب را داشته باشید

با شناخت بیشتر لوله های پلی اتیلنی بهترین انتخاب را داشته باشید