مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:452023-09-27پزشكي

افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی


در مراسم افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی با حضور رییس جهاددانشگاهی و سفیر ژاپن، بر تبدیل این مرکز به اولین مرکز مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه سالمندان تهران تاکید شد.

- در مراسم افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی با حضور رییس جهاددانشگاهی و سفیر ژاپن، بر تبدیل این مرکز به اولین مرکز مراقبت های بهداشتی پیشگیرانه سالمندان تهران تاکید شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی، مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت سازمان جهاددانشگاهی علوم پزشکی تهران در آستانه روز سالمند با حضور دکتر حسن مسلمی نایینی رییس جهاددانشگاهی و آیکاوا کازوتوشی سفیر ژاپن در ایران افتتاح شد.

رییس جهاددانشگاهی در این مراسم ضمن ابراز خرسندی برای راه اندازی کلینیک ارتقای سلامت که تمرکز ویژه آن بر پایش سلامت سالمندان است، گفت: از سفیر و دولت و مردم ژاپن که در کمک های بشردوستانه در حوزه سلامت پیشگام هستند و در تجهیز این مرکز با جهاددانشگاهی همراهی کردند قدردانی می کنم.

وی افزود: سالمندی اگرچه در چرخه طبیعی زندگی امری اجتناب ناپذیراست، اما می توان با تمهیداتی این بخش از زندگی را آسان و دلپذیر کرد و این وظیفه همه ماست؛ چرا که از پیامبر اسلام(ص) نقل شده است که سالمندان را بزرگ و گرامی بداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی

افتتاح مرکز طب پیشگیری و ارتقای سلامت جهاددانشگاهی