مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 14 مهر 1402 ساعت 23:402023-10-06بين الملل

نبیه بری: حمایت خود را از سوریه در مقابل تروریسم تکرار می کنیم


رییس پارلمان لبنان در پیامی به رییس جمهور سوریه، شهادت شهروندان سوری در حمله تروریستی به دانشکده نظامی حمص را تسلیت گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس،  نبیه بری ، رییس پارلمان لبنان با ارسال پیامی به  بشار اسد ، رییس جمهور سوریه، قربانی شدن شهروندان سوری در حمله به دانشکده نظامی حمص را تسلیت گفته و بر حمایت خود از سوریه در برابر تروریسمی که با نقشه های رژیم صهیونیستی پیش می رود، تاکید کرد.

رییس پارلمان لبنان در ادامه این بیانیه، ضمن تسلیت صمیمانه به ارتش قهرمان سوریه و خانواده های شهدای این حمله تروریستی، برای بازماندگان از خداوند متعال طلب صبر کرد و برای مجروحان حادثه، آرزوی شفای عاجل کرد.

بری در بخش دیگری از پیام تسلیت خود، گفت: ما از این رخداد به عنوان فرصتی برای تجدید حمایت خود از رهبری، ارتش و مردم سوریه در نبرد مشروع آن ها علیه تروریسم در تمام اَشکال آن استفاده می کنیم؛ تروریسمی که با نقشه های تجاوزکارانه اسراییل که ثبات سوریه و کل ملت را در وحدت، امنیت و آن هدف قرار می دهد، مطابقت دارد.

بعدازظهر روز گذشته پنج شنبه، 5 اکتبر تلویزیون رسمی سوریه از حمله پهپادی به مراسم فارغ التحصیلی دانش آموختگان دانشکده نظامی در استان حمص خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نبیه بری: حمایت خود را از سوریه در مقابل تروریسم تکرار می کنیم

نبیه بری: حمایت خود را از سوریه در مقابل تروریسم تکرار می کنیم