مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 27 مهر 1402 ساعت 12:102023-10-19بين الملل

زکزاکی: اسراییل با جنایت در غزه ضعف و بزدلی خود را فریاد زد


رهبر شیعیان نیجریه با اشاره به حملات صهیونیست ها مختلف غیرنظامیان غزه، گفت: این حملات وحشیانه ناتوانی آنان در رویارویی با مقاومت را نشان می دهد و در حقیقت اسراییلی ها با چنین اقداماتی عملا ضعف و بزدلی خود را فریاد زدند.

- ایسنا/خراسان رضوی رهبر شیعیان نیجریه با اشاره به حملات صهیونیست ها مختلف غیرنظامیان غزه، گفت: این حملات وحشیانه ناتوانی آنان در رویارویی با مقاومت را نشان می دهد و در حقیقت اسراییلی ها با چنین اقداماتی عملا ضعف و بزدلی خود را فریاد زدند.

شیخ ابراهیم زکزاکی صبح امروز 27 مهر در اجتماع طلاب حوزه علمیه خراسان در محکومیت جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی که در مدرسه علمیه عالی نواب مشهد برگزار شد، اظهار کرد: ما در حال زندگی در شرایط سختی هستیم.

برادران و خواهران ما در غزه به شدت در حال شکنجه شدن هستند و این ما را در پیگیری هدف اصلی مان مبنی بر نابودی همیشگی رژیم صهیونیستی مصمم تر می کند.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی دروغین بودن قدرت و هیمنه صهیونیسم را نشان داد، افزود: وقتی آنها مقاومت و همبستگی ما را دیدند، به حملات هوایی و بمباران غیرنظامیان و کودکان بی گناه متوسل شدند.

این حملات وحشیانه ناتوانی آنان در رویارویی با مقاومت را نشان می دهد و در حقیقت اسراییلی ها با چنین اقداماتی عملا ضعف و بزدلی خود را فریاد زد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

زکزاکی: اسراییل با جنایت در غزه ضعف و بزدلی خود را فریاد زد

زکزاکی: اسراییل با جنایت در غزه ضعف و بزدلی خود را فریاد زد