مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 30 مهر 1402 ساعت 07:102023-10-22اقتصادي

توسعه شهر جدید گلمان ارومیه با جدیت دنبال می شود


مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه توسعه شهر جدید گلمان با جدیت دنبال می شود، گفت: سه هزار و 400 واحد مسکونی در شهر جدید گلمان ارومیه ساخته و تحویل متقاضیان می شود.

- ایسنا/آذربایجان غربی مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه توسعه شهر جدید گلمان با جدیت دنبال می شود، گفت: سه هزار و 400 واحد مسکونی در شهر جدید گلمان ارومیه ساخته و تحویل متقاضیان می شود.

سید محسن حمزه لو در گفت و گو با ایسنا افزود: در حال حاضر 10 هزار نفر جمعیت در قالب سه هزار و 300 خانوار در شهر جدید گلمان ارومیه ساکن هستند.

وی بیان کرد: شهر جدید گلمان ظرفیت 180 هزار نفر جمعیت را دارد و مشکلی از نظر واگذاری اراضی و اجرای طرح نهضت ملی مسکن در این منطقه وجود ندارد.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: اجرای طرح های آماده سازی برای ساخت شهرک های مسکونی در قالب طرح های نهضت ملی مسکن به جد در آذربایجان غربی دنبال می شود.

حمزه لو افزود: توسعه زیر ساخت های مسکن ارزان در قالب شهرک سازی و توسعه شهرک ها از برنامه های مهم بوده که در این بخش فعالیت های مناسب و قابل توجهی در آذربایجان غربی انجام شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان غربی ادامه داد: در بخش شهرک سازی 3 هزار و 86 هکتار زمین در هفت شهر آذربایجان غربی در دست مطالعه و امکان سنجی برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه شهر جدید گلمان ارومیه با جدیت دنبال می شود

توسعه شهر جدید گلمان ارومیه با جدیت دنبال می شود