مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 22 مهر 1402 ساعت 13:102023-10-14سياسي

استاندار اصفهان: برگزاری رویداد باید به برندسازی منتهی شود


هدف از برگزاری رویداد در اصفهان باید برندسازی باشد و صرف برگزاری رویداد اکتفا نشود تا اصفهان به عنوان شاخص علم و فناوری کشور و جهان شناخته شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدرضا مرتضوی، استاندار اصفهان در نشست  قرارگاه اقتصاد دانش بنیان بیان کرد: در مسیر آینده پیشرفت و آبادانی استان براساس مطالعات بسیار دو محور اساسی گردشگری و اقتصاد دانش بنیان براساس ظرفیت ها و شرایط استان در نظر گرفته شده است.

مرتضوی خاطرنشان کرد: برای ادامه حیات اصفهان راهی جز توسعه گردشگری و اقتصاد دانش بنیان نداریم و از سالهای گذشته به دنبال این مهم بودیم که اصفهان به عنوان شاخص علم و فناوری کشور و جهان شناخته شود.

استاندار اصفهان عنوان کرد: تبدیل شدن به مرجعیت علمی جهان یکی از رویکردهای اصلی کشور است، در این راستا اصفهان می تواند خاستگاه اصلی و شایسته این مرجعیت باشد.

مرتضوی گفت: میزبانی از رویدادهای ملی و بین المللی بذرهایی هستند که در زمین حاصل خیز اصفهان کاشته می شوند تا به درخت تنومندی در جهان اسلام تبدیل شوند.

وی متذکر شد: بسیاری از هیأت های خارجی وقتی در اصفهان حضور می یابند دگرگون می شوند زیرا گفته ها در مورد ایران و اصفهان با تجربه واقعی آنها در فضا متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار اصفهان: برگزاری رویداد باید به برندسازی منتهی شود

استاندار اصفهان: برگزاری رویداد باید به برندسازی منتهی شود