مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 5 مهر 1402 ساعت 17:152023-09-27اقتصادي

بی آبی مسجد سلیمان تقصیر سازمان آب و برق است


مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان گفت: سازمان و آب و برق مکلف است 3 هزار و 500 متر مکعب در ساعت به ما آب بدهد ولی متاسفانه خیانت می کند خیلی شفاف و راحت می گویم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مسجدسلیمان، چند روزی است مردم مسجدسلیمان با بی آبی دست و پنجه  نرم می کنند تا آنجا که محسن طهماسبی مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان در جلسه ای با حضور مدیران این شهرستان  در خصوص مشکل بی آبی شهرستان مسجدسلیمان اظهار کرد: سازمان و آب و برق مکلف است 3 هزار و 500 متر مکعب در ساعت به ما آب بدهد ولی متاسفانه سازمان آب و برق دارد خیانت می کند خیلی شفاف و راحت می گویم.

وی با تاکید بر این نکته که ما چه گناهی کرده ایم، عنوان کرد: هم اکنون 2 هزار و 100 متر مکعب در ساعت آب به ما می دهند که برای این کار هفت عدد پمپ الکتروپمپ دارند که 4 تا از این پمپ ها خراب است آیا این جنایت نیست آیا این خیانت نیست، من چه جوابی دارم که به مردم شهر بدهم.

مدیر اداره آب و فاضلاب مسجدسلیمان تصریح کرد: بنده روزی هفتصد تا هشتصد تماس دارم در مورد کمبود آب در شهرستان و قطعی آن دارم.

طهماسبی تصریح کرد: الکتروپمپ های سازمان آب و برق معیوب هستند بنده در سطح شهرستان هیچ کاره هستم زیرا هشتاد درصد تامین آب با بنده نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی آبی مسجد سلیمان تقصیر سازمان آب و برق است

بی آبی مسجد سلیمان تقصیر سازمان آب و برق است