مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 23:252023-09-25سياسي

چند تغییر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های وابسته


در حالی که برخی منابع خبری از برکناری رییس صندوق بازنشستگی کشوری خبر می دادند خبرگزاری وابسته به دولت خبر داد که وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، - با پایان مأموریت نعمت الله ترکی در مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری، در حکمی مهدی مسکنی معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این صندوق منصوب کرد.

سید صولت مرتضوی ضمن موافقت با درخواست نعمت الله ترکی در صندوق بازنشستگی کشوری برای اتمام مأموریت و تقدیر از خدمات و تلاش های وی در دوران تصدی مسئولیت، در حکمی مهدی مسکنی معاون امور تعاون را با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب کرد.

در حکم وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای مهدی مسکنی آمده است: نظر به تعهد، شایستگی و صلاحیت های علمی و اجرایی جنابعالی با استناد به بند ج قانون اصلاح ماده 113 قانون مدیریت خدمات کشوری و چگونگی تعیین مدیریت سازمان تأمین اجتماعی و صندوق های بازنشستگی، به موجب این ابلاغ با حفظ سمت به عنوان سرپرست صندوق بازنشستگی کشوری منصوب می شوید.

انتظار می رود در گام دوم انقلاب اسلامی ضمن توجه به اولویت ها و تدابیر دولت مردمی سیزدهم و نقش ویژه ی آن صندوق در رسیدن به اهداف و سیاست های کلان نظام جامع رفاه و تأمین اجتماعی، با رعایت قانون مداری و در نظر گرفتن حقوق صاحبان اصلی، یعنی بیمه شدگان و مس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چند تغییر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های وابسته

چند تغییر در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مجموعه های وابسته